Chinese Eat Baby Soup for Sex - 1Assalaamu’alaikum w.b.t……. Perhatian, di bawah sana ada gambar2 yang agak kasar. Jika anda seorang yang mudah loya, lemah semangat dan seumpamanya, dinasihatkan agar jangan scroll down.

Ntah benar atau tidak, wallahu a’lam. Tetapi berita yang sudah basi ini dilaporkan oleh The Seoul Times tentang aktiviti aneh memakan sup ‘bayi manusia’ yang telah meninggal dunia atau pun keguguran di wilayah selatan Canton (Guangdong), China. Ianya sekarang menjadi satu trend di sana memakan sup herba bayi itu untuk kesihatan dan menambah tenaga batin / kekuatan seks.

Salah seorang yang memberi pengakuan tentang keberkesanan sup herba bayi itu ialah seorang pengurus kilang yang sudah berumur 62 tahun.  Dia menunjukkan isterinya di sebelahnya yang baru berumur 19 tahun dan mereka membuat hubungan kelamin setiap hari tanpa masalah.

Bayi yang meninggal dunia ketika lahir berharga 2000 Yuan dalam matawang China. Sementara bayi yang keguguran pula berharga beberapa ratus Yuan.

Camam2 kan? Manusia sudah menjadi cannibal , cuma mereka bukan makan manusia hidup2, tetapi bayi yang telah mati, semata2 kerana nafsu seks dan bagi yang menjual pula kerana duit. Sanggup mereka menelannya ya dan tukang masak pula sanggup menyediakan resepi sedemikian rupa. Dunia sememangnya sudah hampir sampai ke penghujungnya, perkara-perkara yang tidak masuk akal dan tidak munasabah dilakukan pun sudah banyak dilakukan sekarang.

Semoga dijauhkan dari perkara2 yang sedemikian rupa ……


Chinese Eat Baby Soup for Sex - 2

Chinese Eat Baby Soup for Sex - 3

Chinese Eat Baby Soup for Sex - 5

Chinese Eat Baby Soup for Sex - 6

Sumber – The Seoul Times

About these ads