Salaamun alaikum w.b.t……. Ada yang mengatakan bahawa Hitler itu bagus dan ada sudut tentang dirinya yang amat jarang kita dengar. Maka banyak juga hujjah dan dalil diberikan termasuklah seperti Hitler tidak minum arak, dia pernah bertemu ulamak-ulamak Islam, tentera-tenteranya ada yang Islam, pernah bersumpah dengan nama TUHAN Yang Maha Besar, ada pengaruh AlQuran dalam ucapan Hitler dan macam-macam lagi.

Maka di sini saya ingin menunjukkan sudut yang satu lagi tentang dirinya yang mungkin belum diketahui umum.

Tentang gambar-gambar pertemuan Hitler dengan ulamak Islam, itu adalah lumrah seorang pemimpin negara bertemu dengan pelbagai jenis orang. Ketahuilah bahawa Hitler bukan sahaja pernah berurusan dengan ulamak ISLAM dulu, tetapi juga pemimpin-pemimpin gereja dan sebagainya …….

Kemudian TIDAK DINAFIKAN , ada juga tentera Jerman yang memeluk agama Islam dulu, tetapi tiada BUKTI bahawa Hitler juga memeluk Islam. Agenda NAZI itu sendiri adalah agenda Illuminati dan dibiayai oleh Illuminati.

Maka di sini saya timbulkan beberapa persoalan untuk saudara fikir-fikirkan;

1- Mengapa Israel (Yahudi Zionist) tidak pernah mahu menghentam Jerman, jika benar dulu NAZI pernah menghapus golongan mereka? Sedangkan Zionist hari ini menghentam Palestine semata-mata iaitu rata-ratanya di sana ramai umat Islam.

Sedangkan kita tahu Zionist kuat berdendam.  Zionism sebenarnya adalah Sionism.  Sion bermaksud “The Sun” / “matahari”.  Kerana itu logo kedua-dua Zionis dan Nazi adalah berkaitan dengan matahari.  Logo “Star of David” sebenarnya adalah matahari , dan begitu juga logo “Swastika” iaitu simbol kuno kepada matahari.

2 – Ayah kepada Arnold Schwarzenegger iaitu Gustav Schwarzenegger adalah seorang NAZI. Dan mengapa Arnold , iaitu Gabenor California, Amerika Syarikat sekarang ini terlalu memuja HITLER?

3 – Bagaimana antara logo kepada NAZI juga ada mempunyai daun OAK dan juga burung helang, sama seperti burung helang USA dan daun OAK Israel??

.

Logo berkaitan dengan Israel

.

.

Logo CIA

.

.

4 – Ada 3 agenda KETENTERAAN besar yang telah dimanipulasikan oleh Illuminati iaitu Communism, Nazism dan Zionism.

5 – NAZI telah diberikan dana dan sponsor oleh banker-banker dari Amerika iaitu Schiff, Rockefeller, Warburg dll. , sama seperti banker-banker itu sponsor Zionism di Israel.

6 – Kedua-dua negara ini iaitu Jerman (NAZI) dan Amerika Syarikat telah membunuh jutaan manusia. NAZI bukan sahaja membunuh orang-orang Yahudi, tetapi juga orang-orang POLAND, orang-orang Slavic dll.

7 – Dua-dua negara ini iaitu Jerman (NAZI) dan Amerika Syarikat mencetuskan visi globalisasi iaitu untuk menguasai DUNIA. Antara cita-cita Hitler adalah untuk memerintah dunia.

8 – Mengapa ramai saintis NAZI diserap masuk ke dalam NASA??

.

9 – Keturunan Adolf Hitler juga ada kena mengena dengan keturunan Rothschild (salah satu keluarga Illuminati). Dan keturunan Rothschild itu memang berasal dari Jerman dan kemudian berpindah membuka bisnes di Amerika Syarikat.

10 – Hitler sendiri juga ada darah campuran Yahudi. Dan 155,000 askar NAZI adalah berdarah Yahudi juga, termasuklah seribu lebih pegawai-pegawai dan pegawai-pegawai tertingginya.  Tetapi Yahudi yang mana yang mereka bantai habis-habisan itu?

11 – CIA pernah berurusan dengan NAZI.

12 – Hitler dipercayai adalah agen British dan pernah ke England pada 1912 untuk urusan latihan. Antara yang dipelajarinya adalah untuk BRAINWASH manusia dll.  Tempat latihannya adalah di British Military Psych-Ops War School , Tavistock , Devon dan di Ireland.  Maklumat tentang Hitler ke England ada tercatat dalam buku catatan adik iparnya , “The Memoirs of Bridget Hitler”(1979)

Semasa Perang Dunia Pertama, Hitler hanya menjadi ‘runner’ dalam askar Jerman dan pernah ditangkap 2 kali oleh askar British.  Dia telah dikenakan hukuman oleh British Intelligence.

13 – Datuk kepada bekas presiden George Bush juga pernah memberikan bantuan kepada Hitler untuk berkuasa.  Berikut adalah petikan dari artikel di guardian.co.uk  ,  “George Bush’s grandfather, the late US senator Prescott Bush, was a director and shareholder of companies that profited from their involvement with the financial backers of Nazi Germany. “

14 – Agensi-agensi berita Jerman sejak zaman Perang Dunia, dipunyai oleh Rothschild. Dengan itu, Illuminati sudah pun mengawal aliran berita dalam Jerman dan keluar sejak waktu itu.

.

Mengapa HOLOCAUST berlaku??

Kerana selepas itu ramai orang-orang YAHUDI lari berpindah dan dibawa ke PALESTINE. Ianya adalah titik permulaan bagi tertubuhnya kerajaan Zionist di  ISRAEL.  Jelas di situ pembunuhan Yahudi beramai-ramai oleh Hitler itu ada maksud yang tersirat yang berkait rapat dengan agenda Illuminati.

.

Ini antara gambar cara NAZI menyeksa manusia dulu. Bagus ke seksa manusia sampai begitu rupa?

.

Dan banyak sangat lagi karenah-karenah NAZI yang langsung TIDAK ISLAMIK .

Tentang Adolf Hitler di atas, sebaik-baiknya kita berhati-hati. Kerana ada agenda dari pihak barat juga untuk MENUDUH bahawa Islam ini agama yang ganas dan suka berperang. Sememangnya jika Adolf Hitler diberikan hidayah oleh Allah S.w.t, itu TIDAK MUSTAHIL,  dan itulah yang dimahukan dan diharapkan.

Tetapi kita tengok sejarah hingga saat-saat terakhir hidup Hitler pun, dia masih berada di dalam NAZI. Kita mesti tahu juga apa itu NAZI?  Mengapa NAZI menggunakan lambang SWASTIKA, bukan lambang Islam? Kerana Swastika itu berkaitan dengan penyembah matahari dan dewa-dewi dahulu kala.

Kita tengok NAZI bantai Yahudi yang mana? Illuminati pun ada yang mengaku bahawa mereka keturunan Yahudi tetapi sebaliknya kebanyakan mereka adalah keturunan Namrud dan Firaun, bukannya Yahudi tulen.  Adakah semua Yahudi itu JAHAT? Nabi Isa a.s pun Yahudi, adakah dia JAHAT?

.

Mengapa Nabi Muhammad S.a.w masih BERDAKWAH kepada kaum yahudi semasa dia hidup? Jika semua Yahudi itu JAHAT, apa guna nabi berdakwah kepada mereka??  Mengapa Nabi Muhammad S.a.w tidak bunuh sahaja semua Yahudi pada zamannya?

Dan tahukah kita berapa ramai Yahudi yang telah MASUK ISLAM pada zaman nabi??

Dan tahukah kita ada juga YAHUDI yang peluk ISLAM pada masa sekarang?

Tahukah kita BEZA Yahudi Zionis dengan Yahudi Orthodox?

Dan pernahkah kita baca ayat AlQuran ini?

“Dan kami membahagikan mereka (Yahudi) di dunia ini menjadi beberapa golongan, di antaranya ada orang-orang yang baik dan di antaranya ada yang tidak demikian. Dan kami uji mereka dengan nikmat yang baik-baik dan bencana yang buruk-buruk agar mereka kembali kepada kebenaran.” Surah Al-A’raaf : ayat 168

Wallahu a’lam   :)

.

Sila baca lagi tentang penerangan berkenaan logo SWASTIKA Nazi dalam tajuk

Kenali pasukan Dajjal dan simbol-simbol mereka – Bahagian 2

.

Bacaan berkaitan :

Logo-logo korporat Illuminati

Kaitan simbol Coat of Vatican dengan simbol-simbol Illuminati lain

Nama planet dalam sistem suria semuanya adalah nama dewa-dewi Romawi kuno

Syarikat-syarikat automobil milik Illuminati

Rahsia sebalik jenama NIKE

Rahsia di sebalik simbol Recycle

Rahsia di sebalik simbol BioHazard

Pemerintah-pemerintah baru dunia

Illuminati dan pelbagai penyakit terhadap kesihatan manusia

Raja Namrud dan kaitannya dengan Illuminati

Misteri Vatican City

Nama Osama Laden pun ada pada duit 20 Dollar Us

Black magic (sihir) dan Illuminati

Bagaimana pengaruh Illuminati meresap ke dalam filem2 Hollywood

Kenali pasukan Dajjal dan simbol-simbol mereka

Kenali pasukan Dajjal dan simbol-simbol mereka – Bahagian 2

Kenali simbol-simbol Illuminati dan Freemasons

Pemerintahan khilafah VS New World Order

Sepintas lalu tentang 2 Segitiga Syaitan

George W. Bush pernah menyertai Skull and Bones

Harga minyak dan emas melambung naik

Pendapat-pendapat berkenaan asal usul dan fitnah Dajjal

Kaitan antara Hitler, NAZI, ZIONIS dan Illuminati

Kronologi New World Order – Bahagian 1

Membeli emas banyak semakin menguntungkan Amerika Syarikat dan British?

Mengejar kemajuan kebendaan semata – agenda Illuminati

Video The Arrivals versi terjemahan Bahasa Melayu dan Indonesia

Pengaruh Illuminati dalam permainan komputer (PC Games)

.

.


About these ads