Salaam alaikum, ni bukan ambe yang start dulu, tapi ukhti ambe dari Blog Ien – Tibanya aku di sini. Ini pun bukannya apa, cuma sekadar jalin2kan sesama blog kut hehe. Kat bawah ni apa yang dimulakan di blog unik tersebut;

ni adalah virus pertama dari aku. Virus tu maksud aku Tag laaa.. kohkhohk!! just nak survey ape ciri2 yg ada pada blog korang dan jugak status2 yang lain. 10 calon terpilih tersenarai mengikut keaktifan pilihan aku. Colan-colannye adalah: Topek, Khal, Aria, Umie, Izali, Hummy, Airynn, Forumer, Kak Long, Shai. Korang kene jawab soalan ringkas dengan sejujur-jujurnye kohkhohko!! Sebagai permulaan, aku start dulu okek?

1) Apakah resolusi yang anda gunakan?
1024x768pxl

2) Tema atau ciri-ciri blog?
Campur aduk

3) Kekuatan Blog anda? (Shoutbox, Komen, Ramai Kenalan, Entri yang menarik perhatian atau lain2, sila nyatakan)
Wallahu a’lam

4) Kelemahan Blog anda?
Banyak kelemahannya

5) Jenis connection anda?
Streamyx 512 KB je

6) Berapa kali anda menukar baju atau template Blog?
Banyak yang first time, paling byk tukar pun 2 je

7) Kekerapan posting?
Tiap-tiap hari pada sesetengah blog, terlalu jarang pada blog yang lain

9) Sejak bila anda mengenali Blog?
Sejak tahun 2005 kalau tak silap

9) Adakah anda berpuas hati dengan perkhidmatan blog yang disediakan?
Alhamdulillah, boleh lah, mana ada barang yang perfect kan? 😀

10) Adakah anda berasa tensyen bila Blog rosak? Bagaimana anda mengatasi?
Tensen la jugak kalau mood ngah panas hehe, tengok keadaan la.

11) Apakah harapan anda pada Blog?
Ada blog untuk buat duit, ada blog utk ingat2kan diri dan saper2 yang membaca, dan mcm2 la.

Wallahu a’lam

🙂