Salaam alaikum w.b.t…. Di sini saya sertakan beberapa iklan penting yang diperolehi dari pelbagai sumber. Jika ada yang tidak betul sila tegur saya. Semoga kita semua berhati-hati terhadap perkara-perkara sebegini, wallahu a’lam.

– Pengumuman untuk semua, sebenarnya, air kickapoo yang kita selalu beli dan minum itu berasal daripada SYARIKAT ARAK! nama syarikat itu adalah Monarch Baverage. Untuk bukti lebih lanjut, layari: http://www.monarch-beverage.com/home.htm dan juga http://www.kickapoojoy.com/history.html.

Tentang Kickapoo ini, terima kasih pada satu komen yang dibuat dan telah memberikan link ke blog yang telah betul2 selidik hal ini. Dan blog itu membuktikan yang Kickapoo bukan dari syarikat arak, tetapi nama syarikat itu kebetulan sama. Sila baca di sini http://erisar.blogspot.com/2008/04/kickapoo-bukan-keluaran-syarikat-arak.html.

Saya pun memang tak minat nak sebar2 berita tanpa usul periksa ni, tp kawan2 punya pasal saya sebar jugak. Lepas ni malas dah nak layan apa2 selagi tak dapat bukti yang KUKUH! Saya nasihatkan pada diri saya dan siapa2 sahaja, JANGAN SEBARKAN APA2 SELAGI IANYA BELUM KUKUH TERBUKTI, jika silap-silap ianya fitnah, kita semua akan menanggungnya nanti, na’uzubillah.

– Don’t say ‘Mosque’ Say always ‘ Masjid’ Because Islam organization has found that’s mosque = mosquitoes Don’t write ‘ Mecca ‘ Write always correctly ‘ Makkah’ Because MECCA = HOUSE OF WINES Don’t write ‘ Mohd’ Write always completely as ‘ Muhammad’ Because MOHD = THE DOG WITH BIG MOUTH. Forward it to as many Muslims as you can for Sawaab. Nothing bad will happen if you don’t forward this but these points are important and it is our duty to educate our brothers and sisters.