Kajian UFO – Formasi awan yang pelik di langit Romania

13 Komen


Assalaamu’alaikum w.b.t……. Semakin banyak UFO kelihatan akhir2 ini di merata2 tempat di seluruh dunia. Dan dunia juga dikejutkan dengan formasi awan yang aneh yang bentuknya seperti kuih donut di langit, seakan2 sebuah kapal angkasa seperti dalam filem The Independence Day. Beberapa minggu lepas sudah kelihatan formasi awan pelik itu di Moscow, Russia.  Dan pakar meterologi mengatakan ianya berlaku kerana kesan dari cuaca yang tidak menentu.

Tetapi kali ini berlaku pula formasi awan yang hampir sama, bukan lagi di Russia, tetapi beralih ke Romania pula. Mengapa formasi awan yang tidak pernah berlaku sebelum ini, dan sama seperti UFO, berlaku dalam selang masa yang tidak lama, tetapi di negara yang berlainan?  Saksikan video di bawah;

Lagi

Astro Prima – Koleksi perubatan Islam menghalau gangguan jin

2 Komen


Assalaamu’alaikum w.b.t……. Sebuah koleksi siri-siri perubatan Islam menghalau  jin yang bagus iaitu Expose Mistik disajikan oleh Astro prima dengan baik dan menarik sekali. Terima kasih banyak kepada mereka yang sudi berkongsi upload video2 ini. Jazaakumullahu khoirol jazaa’.

“Dan Kami turunkan dari Al-Qur’an suatu yang menjadi penawar dan rahmat bagi orang-orang yang beriman dan Al-Qur’an itu tidaklah menambah kepada orang-orang yang zalim selain kerugian. “ Surah Al Israa’ : Ayat 82

Berkahwin dengan jin asyik

Lagi

UFO berdekatan dengan gerhana matahari

1 Komen


Assalaamu’alaikum w.b.t…  Kenapa terkejut? Tiba2 ada berita UFO tak pasal2 kat sini, hehe. Biasa la tu, general knowledge ni, kena jugak ambil tahu, tapi tak wajib pun.

Berita UFO kelihatan yang terbaru ni dah tak baru sebenarnya, tapi berlaku pada bulan Julai lepas di China. UFO tu dapat dirakam dalam video cam oleh saintis China dari Purple Mountain Observatory. Tapi menurut mereka, kajian akan dilakukan sepanjang 12 bulan seterusnya ni untuk mengesahkan dengan sebetulnya gambaran yang dilihat tu. Panjangnya ambil masa yer ih ih ih

Amacam, faham ke tidak apa yang mereka cakapkan? Saya pun tak faham 😀

Lagi

Dato’ Ismail Kamus – Anda & Jin

3 Komen


Assalaamu’alaikum w.b.t…..  Isi2 dalam video ini lebih kurang dengan ceramah2 beliau yang lama juga, tetapi mungkin ada penambahan sedikit dari cara penerangan. Walaubagaimana pun tak salah rasanya mengulangkaji dan ingat-mengingat kembali. Kerana kita sentiasa dalam keadaan leka dan alpa 🙂

Lagi

Dialog tentang alam jin dan bunian

126 Komen


……. Sambungan dari tajuk Manusia boleh lihat bunian

Assalaamu’alaikum w.b.t… Oleh kerana komen2 berkenaan misteri alam jin sudah terlalu banyak pada posting yang berkenaan, maka saya buka topik ini khusus untuk membicarakan soal jin dan alam ghaib. Semoga memberi manfaat. Tetapi satu pesanan saya,  JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA , DISELUBUNGI MISTERIIIIIII.  Hhhm macam kenal je ayat ni yer 😀

Older Entries