Wali Band -Taubat maksiat

153 Komen


Wali Band -Taubat maksiat [Tomat]

Dengarlah hai sobat
Saat kau maksiat
Dan kau bayangkan ajal mendekat
Apa kan kau buat
Kau takkan selamat
Pasti dirimu habis dan tamat

Lagi

Sakha – Allah yang ku cintai [Hikmatun version]

3 Komen


Assalaamu’alaikum w.b.t……. Semoga sihat dan bahagia belaka hendaknya. Jika ada apa2 masalah, itu semua adalah COBAAN. Nah saya baru sahaja selesai menyiapkan satu kompilasi lagu yang BUKAN saya sendiri yang nyanyi hehe. Tetapi saya hanya buat fractal animation tu dan mengkompil nya dengan lagu dari adik Sakha – Allah yang ku cintai. Semoga sama2 dapat hayati mesej dari lagu yang disampaikan oleh adik kecil itu 🙂

Download Mp3 – (Soundtrack cinetron Matahariku) Sakha – Allah yang ku cintai

Sakha – Allah Yang Ku Cintai

Allah yang ku cintai
Allah yang ku sayangi
Allah selalu ku puja
Slalu ku puji dan ku taati

Allah BUKAN manusia
Allah BUKANNYA hewan
Allah BUKANNYA patung
BUKANNYA bumi
BUKANNYA bulan

Chorus:

Lagi

Lagu favourite ambe all the time :D

1 Komen


Assalaamu’alaikum w.b.t….. ni saje2 je nak lepakkan lagu ni kat sini, pasal lagu ni memang FAVOURITE ambe dari dulu lagi, memang SYAHDU dan betul2 boleh menitiskan air mata INSYAALLAH. Mari lah sama-sama kita sentiasa ingat dan cinta pada Tuhan kita , ALLAH Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Dan terima kasih juga kepada saudara-saudara kita yang telah mengUPLOAD video-video di bawah ini ke Youtube. Jazaakumullahu khoirol jazaa’ 🙂

Diwani – SubhanAllah

Download Mp3 :  Diwani – Subhanallah

Ekstra

Diwani – Ya Rasulallah

Download Mp3 :  Diwani – Ya Rasulallah

Diwani – Di hening malam

Download Mp3 : Diwani – Di hening malam

Ahmed Bukhatir – Forgive me [Video]

1 Komen


Salaam alaikum w.b.t.. Pernahkah anda merungut apabila menghadapi sesuatu kesusahan? Sudah tentu pernah bukan? Adakalanya kita merungut sehingga kita lupa kepada banyak lagi nikmat Allah yang dikurniakan kepada kita. Kita lupa kepada kesenangan yang kita kecapi selama ini. Segala pinjaman yang diberikan kita oleh Tuhan kita lupa. Sememangnya manusia mudah lupa.


Sila download Mp3 nya di sini

Forgive me Lyrics

Today, upon a bus,
I saw a girl with golden hair.
And wished I was as fair.
When suddenly she rose to leave,
I saw her hobble down the aisle.
She had one leg and wore a crutch.
But as she passed, she smiled.
Oh God, forgive me when I whine.
I have two legs the world is mine.

Lagi